קניית תכולת דירה

זקוקים לקונה תכולת דירה? השאירו פרטים ונשמח לעזור!

מרגישים אבודים בתוך הררי חפצים בדירה aביקרתם בה כאורחים וכעת קיבלתם בירושה? זקוקים לשירותי הובלה ופינוי, אבל אינכם יכולים לשלם עבורם? יש לנו פתרון מושלם עבורכם – קניית תכולת דירה.

שירות קונה תכולת דירה – כל מה שצריך לדעת עליו

מקרים רבים מובילים אותנו לצרוך שירותי קניית תכולת דירה. לעיתים, מדובר בדייר שעוזב את הדירה ומשאיר חפצים רבים מאחוריו, לפרקים מדובר בדייר שטס לחו”ל ואינו שב, או מקרים כואבים יותר כמו דירה שהתקבלה בירושה ונשארו בה חפצים של אדם אהוב שזה עתה נפטר – ובמקרה כזה יש צורך בעזרה בפינוי הירושה.

בכל מקרה של פינוי בתים, אנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם במהירות וביעילות. יש לנו ניסיון רב בפינוי דירות נפטרים. וגם, אם אתם מחפשים קונה תכולת דירה, אנחנו החבר’ה שלכם.

קונה תכולת דירה ומפנה אותה במהירות ובמקצועיות

עבור רובנו זמן שווה כסף, לעיתים, ההתמודדות עם כמות חפצים גדולה בדירה שיש להעביר למקום אחר או להשליך עשויה לגזול זמן מיותר.

במיוחד אם מדובר בחפצים של אדם אהוב שנפטר, כאשר קיים גם קושי רגשי הגורם לבצע כל פעולה בתהליך פינוי תכולה של דירה באיטיות, להביט שוב בסוודר הישן ולהיזכר באותו אדם שלבש אותו בארוחת הערב רק לפני שבוע, כשעוד היה בחיים.

המטען הרגשי עלול לעמוד בדרכנו, ומעלה בנו רצון למצוא פתרון שיקל עלינו.

לשם כך הוקמה חברת פינוי בזמן. אנו יודעים שפעולות כמו פינוי תכולת דירה או פינוי רהיטים ישנים עשויים להיות אתגר לא פשוט עבור רבים, שכן פעולת המיון והאיסוף של החפצים השונים אורכת זמן, וגם הצורך להעביר את החפצים השונים למקום איסוף או למצוא קונטיינר כדי להשליכם בצורה חוקית מבלי לעבור על חוקי העזר העירוניים עשוי להוות כאב ראש לא קטן.

רוצים לדעת מה אומר החוק בנוגע לפינוי רהיטים? קראו את כל המידע כאן.

עוברים לחו”ל? עברו לעמוד הבא וקראו את המאמר שלנו בנושא פינוי תכולת הדירה לפני רילוקיישן >>

פינוי תכולת דירה בחינם
פינוי תכולת דירה בחינם

פינוי תכולת דירה בחינם? כן, זה אפשרי!

הידעתם שלא על כל פעולת פינוי דירה אנו מחייבים את לקוחותינו? לעיתים ניתן לקבל שירות קניית תכולת דירה (!), כאשר אנו רוכשים את תכולת הדירה מכם בתמורה לפינוי – קונה תכולת דירה.

אין צורך להתחיל לחפש קונה – תכולת דירה בעלת ערך עבורנו יכולה להוות תשלום הוגן עבור פעולת הפינוי, ולחסוך לכם תשלום עבור הובלה ופינוי של הדירה.

קניית תכולת דירה – חברת פינוי בזמן גם קונים תכולת דירה

אנו יכולים להציע שירות של קניית תכולת דירה, בין היתר במצבים של אספנות כפייתית או פינוי אגרנות כפייתית, היוצרת מצב בו מספר חדרים בבית משמשים כמעין מחסן ובקושי ניתן לראות את השטיח או את הרצפה כאשר נכנסים אליהם.

אין צורך לחפש קונה לחפצי החשמל בדירה או ליצירת אומנות האבודה בין הררי החפצים הישנים שאין בהם ערך.

כאשר אנו מבצעים קניית תכולת דירה עם פינוי מהיר, בדקו עם מומחה הפינוי שלנו אם הוא קונה תכולת דירה המלאה בחפצי הערך מהסוג שמצאתם בדירה שהתקבלה בירושה, ואולי תופתעו.

לפעמים, ריהוט עתיק שחשבתם שלא שווה יותר מדי מתגלה כבעל ערך רב. רוצים לבדוק זאת? קראו עוד על שירות קניית העתיקות אותו אנו מציעים.

פינוי תכולת דירה באתר פינוי בזמן

פינוי גם של חפצים שנמצאים במקומות אחרים

לעיתים החפצים מחולקים בין מספר מקומות כמו המחסן או המקלט, ולא רק בדירה עצמה. אנו מציעים שירות מקצועי, תוך שימוש בכוח אדם מיומן בתחום פינוי הדירות, ומציעים פינוי מקלטים או פינוי מחסן בנוסף לפינוי הדירה או הבית.

פינוי תכולת בית – רק עם המקצוענים של פינוי בזמן!

חברת “פינוי בזמן” אינה רק חברת הובלות רגילה. החברה מתמחה בפינוי תכולת דירה ובפינוי ירושות ועיזבונות, בעיקר באזור המרכז, לרבות קניית תכולת דירה כאשר ניתן להגיע גם לאזורים נוספים.

אנו בעלי ניסיון של שנים רבות, ומומחי הפינוי שלנו מבצעים את עבודת הפינוי ברגישות רבה, תוך מחויבות לעבודה איכותית, אחראית ומהירה.

בסוף הפינוי, הדירה נשארת נקייה ומסודרת, ומוכנה להשכרה או למכירה.

זקוקים לפינוי תכולת בית? אל תהססו, אנו יכולים לעזור! פנו אלינו עוד היום באמצעות טופס צור קשר או חייגו לטלפון 054-2862875 ונשמח לעמוד לשירותכם.קa

צרו קשר